close

 

歌詞:

永恆的淚

把我困在漆黑一片裡的love

What can we say

即便多淒悲仍渴望love

 

每次我受傷或崩潰

總能重新脫去羞愧

離開一次只是一刻的傷悲反正已經傷痕纍累

看不見結尾每次都被摧毁

彷彿我命運是殘酷玫瑰

 

也許我仍在等待那一刻

漫無目的前行著尋找些什麼

But I don't care I'll do it over and over

我需要有愛世界才能快樂

 

We are the lovesick girls

怎麼能留下我獨自承受著寂寞

We are the lovesick girls

即便我追逐著的是痛苦的泡沫

 

But we were born to be alone

Yeah we were born to be alone

Yeah we were born to be alone

But why we still looking for love

 

No love letters, no x and o's

No love never, my exes know

No diamond rings, that set in stone

To the left, better left alone

 

Didn't wanna be a princess, I'm priceless

A prince not even on my list

Love is a drug that I quit

No doctor could help when I'm lovesick

 

也許我仍在等待那一刻

漫無目的前行著尋找些什麼

雙眼凝視像夜空中的清澈

當我擁有愛心痛都是快樂

 

We are the lovesick girls

怎麼能留下我獨自承受著寂寞

We are the lovesick girls

即便我追逐著的是痛苦的泡沫

 

But we were born to be alone

Yeah we were born to be alone

Yeah we were born to be alone

But why we still looking for love

 

Love is just slippin' and fallin'

Love is just killin' your darlin'

痛苦著顫抖的眼睛傷癒化成無畏的心情

I don’t know what you’re sayin'

多幸福由甚麼制定

可憐的你可憐我卻不能體會這種心情

 

We are the lovesick girls

這次又再留下獨自承受這寂寞

We are the lovesick girls

即便我追逐著的是永恆的泡沫

 

Lovesick girls

眼淚不再為你而流

Lovesick girls

轉身不會為你逗留

Lovesick girls

又再心痛只能放手

Lovesick girls

But we're still looking for love

arrow
arrow

    蜜瓜包MelonBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()